Min önskan, min dröm.

Jag älskar att planera. Att organisera. 
Sen att det kanske inte alltid blir av är en annan femma.
 
Just nu håller jag på och strukturerar upp ett framtida projekt.
Förhoppningsvis ett sådant som faktiskt blir av.
 
Min idé baserar sig på en resa.
Träningsresa? Ah kanske.
Men det jag vill är att se till helheten.
Att det ska bli en upplevelse- för både kropp och själ.
Jag gillar tanken på att göra saker tillsammans i grupp.
Att få dela upplevelsen tillsammans av andra.
Att lära av andra.
Att dela erfarenheter och perspektiv.
Kanske hitta nya vänner, framtida träningskompisar, vem vet.
Ledorden är iallafall- upplevelse, gemenskap och good feeling.
 
Jag vill få en känsla av harmoni, må bra-känsla, en stressfri paus i verkligheten.
Därför är den tänkt att utspela sig uppåt i landet.
Frisk fjälluft, lugnare tempo, ah ni fattar.
Det kommer bli mycket utomhusträning i form av dagsvandringar, cykelturer, löprundor men även styrkepass.
Detta tillsammans med diverse workshops, "föreläsningar" och gemensam matlagning.
 
Jag vill helt enkelt se till helheten.
Attdet blir en lagom blandning av fysisk aktivitet, mental träning och kunskapslärande.
En hälsoresa skulle man kunna kalla det.
 
 
 
 
Min förhoppning är kunna erbjuda Er en vecka i augusti/september nästa år.
En vecka tillsammans med 6- 8 andra, oberoende av fysisk status eller mål med resan.
Boende sker antingen i en klassisk fjällstuga med öppen spis eller på fjällhotell med tillgång till spa.
I läget lite oklart hur transfer kommer ske men det är den mindre detaljen tänker jag.
 
Lyckas jag med detta och det uppskattas kan jag absolut tänka mig att utvidga.
Varför inte testa kusten? Norden? Medelhavet? Eller ännu längre bort?
 
Men som sagt. 
Jag börjar med att organisera upp den första resan och gör den möjlig.
Sen tar vi det helt enkelt därifrån.
 
Wish me luck.